Monday 10 October 2011

Love Of Mylife

Assalamualaikum , hmm today nak cerita pasal i i already get myfuture usband . heee susah nak cerita hmm okay . start kenal si MUHAMMAD ZAEN ASYRAF ni dari -Nana- kenal macam tu jer lepastu tercouple pulak sebabnyaa entah kenapa saya yang orang kata takde perasaan ni tiba2 boleh menagis masa dia kata awak if awak ada orang lain bagitahu saya tak akan ggu awak lagi semua laa . malam tupenat that why tak reply txt dia tertidur . bila bangun pagi tuu aa amik panjang gila dia hantar tuptup nagiss airmataku jatuh sebab dia then pagi tu call call dia then dia tekan busyy but dia msg saya nak jumpa awak . then kitorang jumpa kitorang baik laa balik . heeeee , start tu kami asik dating jee . then malam tu kami couple ;) saya sayang happy bila dengan dia entah kenapa tak penah saya rasa macam ni . heeh biee awak pakai AURA apa HAA? hihhuhuhuuu 



COMEL KANN? 
-
-
-
Handsome'Tergoda sayaa 

-
-
ILOVEYOU
INEEDYOU
IMISSYOU
IHUGYOU
YOU MINE
LOVER


No comments:

Post a Comment