Monday 10 October 2011

Last person .

 Last post , to him :) biee you know how much i love you . to me everything i do i want to do i always rmmber ur face . ohoho . biee macam mana teruk punn biee ,saya sentiasa ada untuk awak . hmm awak saya mintak maaf sebab pasal saya awak pening kepala dengan mulut budak sch tuu . diorang jles mama kata that why mulut lelaki punn jadi perempuan :] hope biee faham yee . sekarang saya prasan kita selalu gaduh tapi sekejap sebabmube kite taknak hialang antara salah sorang dari kite 2 kan bieee . hati saya mmg dekat awak jee sape-sape punn yang msg saya ataupunn apa tapi engat ni hati saya dekat muhammad zaen asyraf :)


Tady dia msg and cakap pasal mati semua awak tolong laa awak saya betul2 takut awak masa awak cakap macam tu . hmm entah lah saya punn takde nanti awak jangan melayan pulak budak2 fb semua tuu dok boleh buat sakit hati hang tau dak ? hahah ngada kan GF awak ni heheh .sorry lah penat besuk sambung :) 

WHAT I DOING I ALWAYS THINK ABOUT U WHAT SHOULD I DO ? HEE I ONLY CAN GIVE MY HEART TO HIM REMEMBER HALF MYHEART WITH YOU ZAEN <3 <3 ILOVEYOU BOI SAYANG MUHAMMAD ZAEN ASYRAF :)
 -
-
 HE IS ;
 -
-
-



No comments:

Post a Comment