Monday 10 October 2011

FIGHT .

haritu jalan dengan orang tu lepastu tiba-tiba kan dia mgamuk hmmm. susah nak jelaskan takut punn ada masa tu muka dia garang gila dia blaaa macam tu jee tinggal kan kite hmm . then kite datang tempat lepak dia . dia taknak jumpa okay takpe lah . balik tu saya risau sangat rasa macam nak mati da risaunyaa apa dia nak cakap kann hmm . then saya punn msg la dia .


Awak saya mintak maaf , saya sumpah saya takde apa2 dengan dia saya nak jumpa awak jugak malam ni saya tak kesah if ni last kite jumpa or ctc malam ni jer please , 

>MALANGNYAA DIA OFF FONE <

Malam tu kitorang jumpa then dua2tergelak tak bole nak sttle , ade benda yang dia cakap semua saya kena jawab jujur so jujur lah saya dengan dia lepastu dia tanya saya "Ni last kita jumpa ker ? "tak lah saya main jee tadi heheheeheheheh"  berbaik laa kami semulaa saya sayang awak sgt sgt tolong lah awak je yang faham saya :) malam tu ber ILOVEYOU YOU UR THE LAST PERSON I HAVE SAYA NAK JADIKAN AWAK WIFE SAYA LAA SEMUA :) suka gilaa laa bila dia cakap macam tu makin sayang laa kann :)

No comments:

Post a Comment